Kom godt igang

Du kan orientere dig på knapperne i venstre side af skærmen samt de undermenuer som kommer frem, når du peger med musen på knapperne.For at få adgang til selvbetjening skal nye brugere oprettes med brugernavn og adgangskode. Eksisterende brugere kan fortsætte med deres brugeroplysninger og password. Det er vigtigt at ALLE familiemedlemmer oprettes.
Tryk på menuen “Selvbetjening” og følg vejledningen eller læs nærmere om brugeroprettelse i menuen foroven.

Telefonisk henvendelse
Telefonen er dagligt åben til sekretariatet mellem 08.00-12:00
Der vil stadig være mulighed for at komme i kontakt med lægehuset ved akut sygdom hele dagen.

Hvis der er tale om en problemstilling, som kræver at lægen involveres, vil praksispersonalet altid kunne få fat i en læge og ved behov få lægen til at ringe tilbage til dig. 

Du kan altid, via hjemmesiden, stille spørgsmål til lægerne og personalet, bestille/aflyser tider og bestille medicin. Medicin kan også bestilles via Medicinkortet.dk eller "Selvbetjening".

Tidsbestilling:
Du kan bestille tid via “Selvbetjening” eller via app'en "Min Læge" til konsultation, alternativt kan du kontakte klinikken telefonisk mellem 08.00-14.00.

Skal du have udfyldt attest bedes du kontakte receptionen. Vi beder dig have attesten ved hånden, når du bestiller tid, da der afsættes tid efter, hvilken type attest der er tale om.

Medicinbestilling:
Genbestilling af medicin, som du er i fast behandling med, foretages let via Selvbetjening el. på medicinkortet.dk
Vanedannende medicin kræver det fremmøde.

E-konsultation:
E-konsultation er beregnet til korte IKKE akutte konkrete henvendelser til læger samt sygeplejersker.
Reglen er, at man kan forvente svar indenfor 5 hverdage. I nogle tilfælde svarer vi dog hurtigere, hvis vi har mulighed for det.
Kan også anvendes til svar på prøver, når dette er aftalt.

Blodprøver

Urinprøver